onsdag den 31. august 2011

UDVALGT!

For et par dage siden fik jeg en mail fra HH Simonsen. Jeg er hermed en af de 7 udvalgte piger! Udvalgt til hvad? Jo, onsdag den 19 oktober 2011 kl. 10:00 - 20:30 skal jeg sidde hårmodel for HH Simonsen. De har fløjet en af Australiens mest hotte frisører (Carl Keeley) ind til Danmark hvor han skal undervise danske frisører hvad der er hot hårmode 'downunder'. Som tak for hjælpen får jeg en 'goodie bag' med produkter fra JOICO og HH SIMONSEN (Værdi kr. 1100,-)
Glæder mig ufattelig meget til min makeover - desværre er der længe til, og må ikke røre ved mit hår indtil!!!

Carl Keeley var med i konkurrencen om at blive Australian Hairdresser of the Year i år 2011. Her er han i aktion!

MIT HÅR ER BLEVET FOR LANGT !!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar