mandag den 12. marts 2012

13-03-2012

Måske skulle jeg prøve at lave et indlæg med lidt mere indhold i. Men det er selvfølgelig svært at blotte sig i det offentlige rum. Dog kan det også blive meget overfladisk at undlade det - delvist i hvert fald. Det er ærlig talt ikke så nemt for tiden. Det at "fatte" at man har/har haft en livstruende sygdom og har været tæt på at faktisk dø. Det er pissesvært. Når folk kommer på besøg og spørger til om man stadig har hovedpine og hvordan det går er det svært at lade være med at lyve...

Så langt kom jeg med et indlæg for to uger siden, men postede det ikke. Der behøver vidst ikke at kommenteres nærmere omkring det.
Kl. er nu 01.33 og jeg sidder og hører min nye yndlingssang med l.o.c. Det er fanme på tide, at jeg får min søvnrytme lagt om - jeg kan fanme ikke sove. I morgen står jeg tidligt op! Ja altså tiden går med at gå ture med gode venner osv. og få besøg og sådan noget. Jeg poster ikke så meget her på min blog fordi der ikke sker så meget. Måske kunne jeg skrive en sådan lidt dagbogspost hver dag. Det kunne egentligt være meget morsomt... Ja !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar