onsdag den 23. marts 2011

Dag 2


Meningen med dit blognavn

Jeg har valgt mit blognavn bubblysilhuet af flere grunde;
En silhuet er sort og intetsigende. Mange mennesker kan virke kedelige udefra, fordi man ikke kender dem. Men indeni er de måske fuld af ideér, tanker, inspiration og opfindsomhed. Men det opdager man ikke før man lærer personen at kende. Det sammenligner jeg med ordet bubbly, fordi jeg tror på, at alle mennesker har noget "boblende" i sig. Nogle kan udstråle det mere end andre. Jeg synes faktisk, at det er svært at beskrive meningen med mit navn. Jeg forstår det, men har svært ved at forklare det.

Jeg tror egentlig bare, at det handler om at stråle og være sig selv. Man skal "boble" på sin egen måde og når man opnår det, vil den sorte silhuette være dækket af alt det boblende energi man udstråler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar