lørdag den 26. marts 2011

Goodbye Denmark

Om mindre end to timer tar jeg til kære Frankrig og kommer først hjem om en uge igen! Det betyder, at jeg desværre ikke har mulighed for at blogge .. Og det er rimelig dårlig timing, da jeg er i gang med min blog challenge. But don't worry, forstætter når jeg kommer hjem :-)

Dag 3 Hvad lavede du i dag
I dag vågnede jeg op hjemme hos min kæreste og vækkeuret havde ikke ringet, skulle op kl 09, for skulle arbejde kl. 10. Så jeg vågnede kl. 09.30 (HELDIGT!) og nåede hurtigt at kaste noget makeup i ansigtet og redde garnet. Efter tre timers arbejde var jeg hjemme og fik frokost med min familie. Så var jeg inde at bowle med min kæreste og hans familie og derefter sunset! Det smager altså bare meget bedre end Mcd og Burger King...(!!)

Vi har lige spist aftensmad og Christian (min kæreste) er lige faldet i søvn, og jeg sidder og hører The Fray og kigger på de nyeste blogindlæg :-)
Glæder mig til at samle en masse inspiration i Frankrig.
Ses om en uge ;_)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar