søndag den 16. december 2012

FØDSELSDAGSFEST D. 13 DECEMBER

Aftenen før selve dagen var min familie på besøg for at fejre mig og spise god mad. Jeg fik nogle rigtig gode gaver, som jeg vil poste i løbet af dagene. Jeg har lidt travlt for tiden, da jeg skal arbejde de næste tre dage og skal ud at køre fordi jeg skal op til køreprøve snart.. uuuh.. + terminsprøver! Arh okay.. Det er egentlig ikke så belastende, men ja..

 Forresten en super skøn weekend i KBH som selvfølgelig også fortjener sit eget indlæg. Ha det godt så længe!

Menuen bestod af: 
- Forreten var en porrer/kartoffel suppe med et spyd med kartofler med bacon.
- Hovedretten var en god roastbeef, nogle specielle kartofler (kan ikke huske hvad de hedder), asparges i hyldeblomstsennep med pinjekerner og ikke bare en bearnaisesovs - men VERDENS BEDSTE bearnaisesovs (Bächnke).
- Dessert en isrolade med diverse bær.

Photobucket
 
Photobucket
 
  Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar