fredag den 21. december 2012

FØDSELSDAGSGAVER

Her er mine dejlige dejlige fødselsdagsgaver ! Er rigtig glad for hver og en :-)

Photobucket
Just Female cardigan fra min bror og som er købt i Samsøe Samsøe :-)
Photobucket
Smuk læbestift fra Maybelline - Choco Cream nr. 715 (fik faktisk to, hehe, så er der til langt tid!)
Photobucket
En lille nytårseyeliner fra Hot makeup, som jeg har tænkt mig at bruge til nytårsaften til min grønne kjole. Så fik jeg også en børste til min rouge :-)
Photobucket
NEW BALANCE SKONENE - JUHU dem har jeg virkelig ønsket mig !!!
Photobucket
Vans sko fra min SØØØDE kæreste ! 
Photobucket
SÆLPUDEN! Mega cute!
Photobucket
Bh fra Monki 
Photobucket
Bog nr 2 i serien Hunger Games. Vil rigtig gerne nå at læse den inden den udkommer på film! Det er altid det bedste !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar