onsdag den 14. september 2011

For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic

I dag var jeg i skole til kl. 14.00 og derefter kom en ergoterapeut ud og hjalp mig med at indstille både stol og bord. Jeg har fået en masse gode råd om hvordan man kan få kroppen til at få det mest behageligt og hvad der er bedst for mig i sammenhæng med min hovedpine. Det var rigtig godt, og jeg er glad for at skolen sørgede for det.

Derefter tog min veninde, Mette, og jeg bybussen til Mejdal (fordi min scooter stod der), også kørte vi hjem til hende i mega regnvejr !! Så faldt jeg vidst lidt i søvn .. Ellers så vi desperate housewifes og genoptog det legendariske spil slime! Jeg vandt stort...

3 kommentarer:

  1. HEY DU! Du behøver ikke blære dig, og du har squ stjålet mit motto! :-D men okay, vi kan da godt dele så, nu når du er så sød :-* den passer vist nok også godt til os begge to :-D - Heden

    SvarSlet
  2. Det er og bliver DIT motto, hede! Skrev den, fordi, den mindede mig om dig <3 Men måske også lidt om mig egentlig ...
    og man har ret til at blære sig hvis man vinder i slime !!!!!

    SvarSlet