torsdag den 3. november 2011

BLUR

I dag trådte jeg tilfældigt ind på denne blog, om at være anoretiker. http://anaregzig.blogspot.com/. Jeg har siddet og læst indlæg hele dagen og er meget rystet. Synes det er vanvittigt hvordan man kan være så syg. Det er både spændende og meget skræmmende at læse det som der bliver skrevet på bloggen og synes egentlig bare jeg ville dele det, da det er noget, som jeg synes.. (har siddet i 2 min og prøver at finde et ord for det, men synes ikke jeg kan finde noget, som ikke lyder dumt).

Der er noget mere spændende end personlige blogge. Hader bare når folk skal poste ting om deres liv som kun er posivivt. Finder det overfladisk. Vil dog sige at der er adskillige ting der ikke kan offentliggøres selvfølgelig. Men ja. Jeg tænkte, at jeg hellere måtte skrive lidt mere for en gangs skyld. So here I gooo....(bliver nok en anelse dagbogsagtigt) I dag har været en god dag. For tiden går det meget op i skolen, da jeg skal vende tilbage dertil og have alle tingene puttet ind i hovedet igen + nye ting. Men det går faktisk godt. Jeg ved at det bliver bedre i hvert fald. Har sagt til mig selv at jeg vil gøre mit bedste. ja. Også er der 41,45 kr. på min konto. Og det er d. 3... Men det er også fordi, at jeg ikke arbejdre lige pt. OG det at jeg ikke har haft særlig mange penge i et par måneder har virkelig fået mig til at indse hvor lidt penge jeg faktisk burde bruge og hvor mange jeg kunne bruge på ting jeg VIRKELIG gerne ville. SÅ det er hermed besluttet at jeg vil sætte det meste af min løn på en opsparing fra nu af. Jeg vil nemlig gerne til London med min veninde Nanna, enten i vinterferien eller påskeferien. Så skal jeg sandsynligvis til Rom i maj også er der sommerferie! Hvor jeg skal ud at rejse alene med min veninde - derfor mange udgifter! DESUDEN skal jeg til USA til september eller oktober næste år. Så der er mange rejser der skal betales. Og det vil jeg faktisk meget hellere end at have mere kluns i skabet. Det glæder jeg mig helt til!! :-)

Nå. Jeg skal om i hallen til Camilla i aften. Vi skal hygge og lave lektier og drikke the!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar