mandag den 7. november 2011

Lørdag d. 5 november part 1.

I lørdags havde jeg 5 skønne damer på besøg derhjemme. Jeg var alene hjemme, så vi lavede 3-retters menú.

Menúen bestod af:
Forret: Bruschetta og samosaer
Hovedret: God gammel lasagne med salat og hvidløgsbrød
Dessert: Vafler med nutella og is og muffins

Det var en skøn aften. Vi fik drukket en masse vin, hørt en masse god musik, selvfølgelig god mad og ubeskrivelig godt selskab! Vi har derfor aftalt at holde julefrokost sammen også! Det bliver godt.

Også skal jeg til Århus snart. Jeg bliver hentet om 3 kvarter og har en tid kl. 14. Jeg skal have justeret ventilen til en anden indstilling. Må sige at jeg er lidt bange for 1. om det gør ondt 2. hvordan det påvirker mig. Nu må jeg se :-)




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar