onsdag den 6. april 2011

Dag 7!


Et billede af dig og din nærmeste ven

Det her er Christian - han er min kæreste og min nærmeste ven. Vi har været sammen i et stykke tid efterhånden og bor nu i samme by - så det er nemt at se hinanden. Før i tiden (i to et halvt år) boede han i Spanien, og på dette tidspunkt var vi også sammen. Nu er han endelig hjemme :-)
Og her er nogle billeder af os gennem tiden!

Der er nogen, der mener, at deres kamera og deres seng er deres nærmeste ven, men jeg tænker ikke min nærmeste ven som noget materielt.
Og jeg kunne heller ikke finde på at sætte én bestemt veninde ind. For jeg holder af alle mine veninder og synes, det er underligt, hvis man begynder at sætte dem i rang (hvis I forstår).. Eller, der er jo nogen man værdsætter mere end andre, sådan er det vel altid. Men ja, det var sådan jeg valgte at gøre :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er i dog bare søde sammen! :-)
    Rigtig fin blog du har forresten. God weekend!

    xx

    SvarSlet
  2. Sikke nogle søde ord (!!)
    Tusind tak - er glad for at du kigger med :-)
    Håber du HAR HAFT en god weekend, hæhæ :-)

    SvarSlet