mandag den 11. april 2011

Dag 9!

Noget du er stolt af fra sidste måned

Vil være lidt en crimerider og tage fra februar og ikke marts!
I februar var jeg nemlig helt alene i England med min gode veninde Rikke. Vi skulle selv finde ud af alt med hoteller (vi boede på 3) og alt andet praktisk som transport, mad og det der med ikke at miste noget. Alt i alt gik det godt - dog med et par kiksere hen ad vejen.
Her er en af kikserne. Rikke og jeg skulle tilbage til Danmark, og når man skal til at ombord på flyveren, skal man sætte kufferten i sådanne en holder, som viser hvor stor den maks må være.

Ikke så overraskende havde vi brugt alle penge op og da min veninde tager sin kuffert i og den ikke passer går hun fuldstændig i panik. Jeg er allerede nået flere meter foran hende, før jeg hører hendes panikslagende råb og sætningen: jeg skal betale 50 (omkring, kan ikke huske det) pund for at få kufferten med (glemmer aldrig hendes ansigtsudtryk) spaaassss. Vi står tilbage med 0 pund - på trods af det, tar jeg det køligt og vi prøver ihærdigt at få så mange ting ud af hendes kuffert, som muligt og wolla den passer. Lidt en skæg historie, som er sjov at tænke tilbage på. Håber ikke den var for plat :-D Man skulle måske have været der .. hæhæ.

God aften til jer venner.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar