torsdag den 14. april 2011

København

I går var jeg i københavn med mine forældre, for at se min bror stå på Amalienborg som garder :-) Det var en 4-timers lang tur derover, men det var det værd! kl. 09.00, da vi ankom, tog vi direkte over på Amalienborg, hvor min bror stod vagt i to timer, her er et billede af ham.

Vi gik igen kl. 10.00 og skulle tilbage kl. 12.00 hvor der ville komme et orkester og spille for dronningen. I mellemtiden var vi på Baresso Café. Først et billede af mine forældres mad. Min mor fik en croissant og en kop kaffe og min far en lækker sandwich og også med kaffe til! Sidste billede er af det jeg får. Som er en "Misto" som er en blanding af lys og mørk chokolade. Til det hører selvfølgelig en choko muffin!



Så tog vi på Fisketorvet og kiggede på butikker. Og jeg endte selvfølgelig i min yndlingsbutik: Monki. De havde udsalg og jeg kunne knap nok modstå. Købte "kun" et par sko til 80kr.! De ses nederst.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar