søndag den 10. april 2011

Lækre sager

okay, her får I lige en opdatering på de sidste dage! Er en meget skamfuld blogger :-(

Først skulle vi fejre den nye bil, som vi har købt! Og det skulle selvfølgelig være med champagne! Den var brilliant! Den smagte af jordbær og var sjovt nok fra ABC og kostede 30,-. Tjaa, heldig kan man jo være engang i mellem!

I onsdags var jeg på den bedste café i byen med min mor. Da jeg bor her i Holstebro, er der ikke det største udvalg af gode spisesteder, men noget kan da bruges! Cafeén hedder Café Aas og her får jeg en clubsandwich med rucola, ananas, kylling, karrydressing, tomater, revet gulerod og revet agurker. Til sådanne en lækker sag hører en kold ice tea med ferskensmag til!

.... og det hele blev spist op - næsten da!

Synes forresten at I skal prøve at se en af mig og min kærestes mange underlige retter. Vi mikser tit bare noget godt fra køleskabet og det ender altid med at smage godt. Denne ret bestod af: røde pølser, rucola salat, kartofler, bacon, tomat, timian, salt og peber :-)

Håber at I alle sammen har haft en god weekend af slagsen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar