mandag den 4. april 2011

Indkøb

ja, jeg har jo som sagt været i Frankrig og det må vidst være i lig med shopping! Her er et par af de snacks jeg bragte med hjem til DK!

Først en lækker skjorte fra H&M, som var på tilbud til 10 euro!!! Den måtte jeg bare ha'!

Endnu en ting fra H&M - denne blazer kostede mig 39 euro, men den var så pæn. Kan især godt lide længden på den og kan forestille mig at have den på til sommer i korte shorts og sneakers.

Omg endelig skoené! Disse famøse stiletter kostede 188 danske kroner og var et MUST HAVE!Jeg vil nu indrømme noget pinligt (..) jeg ejer ikke et eneste par stiletter. HURRA for det første par!

Nogle fantastiske hverdagssko til sølle 25 euro! Der var 50% på dem, så da jeg havde spottet dem, måtte jeg altså også eje dem. Har nemlig nedtrådt mine daværende biker boots til huller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar