torsdag den 13. oktober 2011

back in the bed

Så har vi da rigtig været ude og opleve århus city. Først tog vi i den velkendte ikea. Der fik jeg masser af gejl. Så var vi i bruuns galleri og min far gik helt amok med at skulle finde en jakke til mig og jeg prøvede nok 20 forskellige. Men det var ikke lige sagen.
Så tog vi på aros museum. Virkelig spændende. Heldigvis havde jeg mit kamera med. Men jeg begyndte desværre at få ondt i hovedet efter allerede at have lavet meget. Nu er vi tilbage på hospitalet og vi har lige talt med narkoselægen om i morgen. I aften skal jeg have lagt en venflon i hånden og faste.
Inden operationen i morgen skal jeg renses totalt pga. Det med infektion. Så jeg skal i bad i morgen tidlig og skrubbes totalt.
Nu er det bare om at vente. Heldigvis får jeg tryllecreme på meget snart :-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar