torsdag den 27. oktober 2011

Casual

Et meget hurtigtlavet-indlæg. Er lige kommet hjem fra Århus, fordi jeg har været til undersøgelse. Og skal nu til at lave en matematik aflevering til i morgen, inden jeg skal ud at spise med klassen her kl. 19. I morgen kommer et lidt mere spændende look!

Btw - det gik godt til undersøgelsen. Min ventil skal justeres, men det kunne han ikke endnu, da såret ikke er helet nok. Lidt nederen at køre heele den vej for at få dét afvide. Så har fået en tid igen om 2 uger! Har besluttet mig for, som tak til min læge Jens-jakob, at bage en kage og give ham den til næste undersøgelse! Det er svært at finde en passende måde hvorpå man kan sige tak. Hvad kan man lige give igen på sådanne en gave, som han har givet mig? Jeg bager den bedste kage! "Tak fordi du gjorde det tåligt at leve igen"-kage.
MEN apropo i dag - min far og jeg udnyttede da muligheden, og var i Magasin og fandt spændende madting også var vi i genbrug, hvor jeg fandt 3 billige,fede ting! Som også kommer ind i løbet af dagene!

Ps. Lige nu hører jeg Kings of leon. Det passer perfekt til vejret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar