mandag den 24. oktober 2011

Bloooooond-i

 I dag fik jeg disse handsker og et slags hårbånd så jeg ikke fryser ørene, af mine klassekammerater - virkelig sødt! Elsker farven. Ps elsker også den nye farve på mit hår!

 Mit tøj i dag (ved ikke hvad der sker for kvaliteten på billedet)

 En nice hat jeg har fået af min bror


For noget tid siden fik jeg dette lækre ur af min storebror. Han arbejder i Samsøe Samsøe og købte det der! Armbåndet ligner lidt rav og ellers er det guld.

I dag var min første dag i skolen. Det gik bedre end forventet. Ingen hovedpine!!! Jeg var til prøve i VØ i to timer og det gik rigtig godt! Jeg er virkelig glad for at være tilbage i skolen igen. Efter skole mødtes jeg med min veninde Mille og gik lidt rundt i byen. Jeg har fået et gavekort på 1500 til byen, og har brugt de 800. Så går og overvejer lidt hvad jeg skal bruge resten på? Evt. nye sko. Jeg har også fået ny vinterjakke! Billede kommer senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar