søndag den 9. oktober 2011

50 år

Min fars sure fjæs i en kransekage
Jonas & Katrine, så glade


<3

Jonas & jeg

Min far fylder 50 på tirsdag, så vi har haft meget familie på besøg i løbet af weekenden. Det har været så dejligt at se dem alle sammen - især i den her tid. I lørdags så jeg min faster og små kusiner som jeg ikke ser så tit. Og i dag var min farfar her og min moster og andre kusiner. Rigtig familie sammenkomst. Som gættet er disse billeder fra de sidste to dage med familie. Siden min operation har jeg lagt hjemme i min seng og venner har flittigt været forbi og underholdt mig. Der er ikke så meget at lave. Jeg kan heller ikke lave det store, for så går det jo galt. I morgen skal vi ud og fejre min fars 50års fødseldag med et restaurantbesøg. Det er så i stedet for turen til Rom.. Jeg er nervøs for det. Så enkelt som det lyder at sidde på en restaurant. Men tror på det bedste. Glæder mig i hvert fald til at tilbringe en hyggelig aften med min familie. Og det er skønt at min bror er hjemme. Han kommer i morgen tidlig efter at have kørt Katrine i skole, også skal vi bare have søskendehygge hele dagen. Det glæder jeg mig til. Jonas er så god til det med at få en i godt humør. På torsdag skal jeg indlægges igen. Jeg skal være der kl. 09.30 også skal der laves undersøgelser. Aner ikke hvilke. Jeg glæder mig så meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar